Een week voor jezelf

7 lessen om op adem te komen

Vaak zorgen we goed voor de mensen om ons heen, maar vergeten we onszelf. Zijn we mild voor de ander, maar beoordelen we onze eigen fouten en imperfecties des te strenger. Rennen en vliegen we maar door en voelen ons schuldig als we even niets doen.

In deze training ga je zorgen voor jezelf. Je neemt de tijd om je af te vragen hoe het eigenlijk met je gaat, last rust- en reflectiemomenten in, kijkt naar je automatische patronen en leert minder kritisch te zijn naar jezelf. Kortom: deze week kom je op adem.

Je volgt de training in eigen tempo, bijvoorbeeld 7 dagen lang een uur per dag.

Dit krijg je:

  • Een jaar lang toegang tot de online leeromgeving
  • Een digitaal werkboek met opdrachten, reflectievragen en posters
  • 7 lessen om op adem te komen, met daarin:
  • Animatievideo’s met inzichten en inspiratie
  • Inzichten en levenslessen van deskundigen (van filosofen tot psychologen) die je misschien kent uit Flow
  • Audiomeditaties van mindfulnesstrainer Karin Hoens

Dit ga je doen:

  • Dag 1 – Hoe gaat het met je?
  • Dag 2 – Zorgen voor jezelf
  • Dag 3 – Met compassie naar jezelf kijken
  • Dag 4 – Patronen en gewoontes
  • Dag 5 – Accepteren wat je niet kunt veranderen
  • Dag 6 – Waar word je blij van?
  • Dag 7 – Een en al rust

Werkboek

Bij deze training krijg je een digitaal werkboek met oefeningen, ruimte voor aantekeningen, plus extra posters om op te hangen. Je kunt het werkboek downloaden en printen, of digitaal bij de hand houden.

Hoe werkt het?

Na aankoop van een training in de Flow Shop krijg je per mail een unieke code toegestuurd, die je (na het aanmaken van je gebruikersaccount) via School of Flow kunt inwisselen.

Je kunt de training in je eigen tempo volgen. Ook kun je lessen altijd opnieuw doorlopen. De training blijft minimaal een jaar geldig. Het digitale werkboek kun je downloaden bij het starten van de training.

Neem elke dag ongeveer een uur de tijd voor het kijken van de video’s en voor de opdrachten, oefeningen en meditaties in het werkboek. Dat kan ’s morgens, ’s middags of ’s avonds, op een moment dat jou past. Door elke dag stil te staan bij jezelf, kom je tot rust en doe je inzichten op waar je ook na deze week mee verder kunt.

Vragen?

Bekijk onze veelgestelde vragen in de FAQ.

Illustraties Clare Owen Fotografie Rachel Vieth